אקסבוקס, גיימינג ומשחקים, מחשב

המשחקים הכי טובים מתחת ל 100 שקלים

GAMING WALLPAPER

לפעמים אפשר לקנות גם משחקים לא כאלו חדשים שתמיד יפציצו לא משנה מתי הם יצאו. במיוחד לאור מצב הקורונה אפשר ליהנות גם כאשר לא נפגע בארנק בצורה עמוקה.
לכן, סיכמנו לכם את המשחקים השווים ביותר עבורכם מתחת ל100 שקלים וערכנו סקר בין כמה חנויות בארץ שמוכרות את המשחק אצלן באתר. התוצאות היו חד משמעיות!

1. Grand Theft Auto V – המשחק המרוויח בכל הזמנים

המשחק המרוויח בכל הזמנים, המשחק מהטובים שאנחנו שיחקנו, המשחק שאף פעם לא משעמם אותנו, המשחק שקוצר שבחים שנים אחרי שיצא… זה רק כמה עובדות ודעות על GTA V.

אז מאיפה נתחיל?

בואו נתחיל מזה שאנחנו מתים על הסיפור המפורט והעמוק שיש לנו במשחק הזה. הגרפיקה, העולם הפתוח, הרכבים, החופים, הנופים וכמובן כמות מטורפת של נשקים ושיפורים מהמשחקים הקודמים. כל אלו הופכים אותו למשחק מטורף. סיפרנו מתחלק ל3 אנשים: מייקל, פרנקלין וטרוור. כל אחד הוא עולם ומלואו. כל אחד מתאפיין בצורת משחק שונה, בדרך חיים שונה. כל אחד מאיתנו יכול להתחבר או פחות לדמויות אבל דבר אחד מחבר בין כולנו: האהבה למשחק הזה. אנחנו יכולים לעשות שם כמעט הכל, יש שמועות שאפילו הצליחו למצוא את ביגפוט או להיחטף על ידי חייזרים. יש כאלו שאומרים שהצליחו למצוא את קארל ג'ונסון (CJ מGTA SAN ANDREAS) ועוד המון רגעים משונים. בנוסף יש לנו את מצב הרב משתתפים שמתאפיין בחופש ביטויי ענקי: מרוצים, שודים ועוד!

אז למה אתם מחכים? 

 

2. SIMS 4

The Sims 4 הוא משחק מאוד פשוט, אתה זה שמחליט איך לשחק אותו. משחק זה, בדומה לקודמיו, מדמה את המציאות, אתם יוצרים משפחה, בונים לה בית ומתחילים את המסע. ככל שאתם משחקים יותר במשחק, היצירתיות שלכם מתפתחת: אתם משפצים, מרחיבים, בוחרים במסלולים שלא חשבתם שתבחרו בהם, מגדילים את המשפחה ועוד… במשחק אתם תוכלו להימצא בשלושה מצבים: יצירת הסים (כינוי לבן-אדם במשחק), מצב בנייה ומצב החיים עצמם. במשחק גם תוכלו למצוא את הגלריה, מגוון רחב של הרחבות שמוסיפות הרבה דברים ועוד. אחד הדברים הבולטים ביותר שחודשו במשחק הוא האנושיות של הסימים, שמתחדשת ממשחק למשחק. הפעם במשחק נוספו הרגשות, ששינו לגמרי את המשחקיות ונתנו לסימים מבט יותר אנושי מאי פעם, וכמובן את האפשרות של הסימים לעשות מספר פקודות בבת אחת.

מוכנים להרפתקה חדשה? תמיד חלמתם לבנות את בית החלומות שלכם? זהו המשחק בשבילכם!

 

3. ולסיום: Minecraft!

משחק האינדי הנמכר ביותר בעולם שמושך אחריו 112 מיליון משתמשים יומיים!! אישית זה אחד המשחקים הטובים ששיחקתי בכל זמני כגיימר לרוב בגלל החופשיות, העולם הגדול, כמות הדברים שיכולתי לעשות בין אם זה לבנות את הטירה שתמיד רציתי או לצאת אל הלא נודע עם החרב שלי, המיטה והכלב הנאמן שלי.

ישנם כמה מצבים בתוך המשחק:

Survival (הישרדות):

במצב משחק זה עליכם כמו שנאמר לשרוד, לאסוף משאבים ומזון על מנת להכין חפצים ולסלול את דרככם אל חיסול הדרקון ושאר הבוסים במשחק. מתתם בטעות? לא נורא אתם תחזרו לעולם אבל כל הדברים שהיו עליכם נעלמו.

Creative (יצירתי):

במצב זה אתם חופשיים לבנות את אשר על ליבכם, להראות את היצירתיות החבויה בכם. בא לכם לבנות טירה? איצטדיון כדורגל? או אפילו את הבית שלכם? זה המצב בשבילכם!

Hardcore (קשה מאוד!):

כמו במצב ההישרדות גם כאן עליכם לשרוד ולהביס את הדרקון ואת שאר הבוסים אך במצב זה אם מתתם אתם לא תחזרו ונגמר המשחק… לשחקנים המנוסים, מאוד מומלץ!

מתכוונים לצאת למסע או סתם להעביר את הזמן בסבבה? זה המשחק בשבילכם.