כאשר הכנסתם את את קוד המוצר שקיבלתם לחלונית המבוקשת כפי שמוצג לנו במדריך להתקנת אופיס באתר (לחץ כאן) ראיתם שהמוצר לא עובד כיוון והגרסה שרכשתם אינה תואמת לגרסה שמופיעה לי באחת מאפליקציות האופיס שדרכה אני מפעיל את המוצר.
בעיה זו נובעת כתוצאה מגרסת אופיס נוספת שקיימת על המחשב בנוסף לגרסה שהורדתם דרך המדריך שלנו באתר
מה שיש לעשות במצב זה הוא לבדוק האם ישנן גרסאות אופיס קודמות על מחשב.
שלב ראשון:
אנחנו לוחצים עם העכבר על האייקון של הווינדוס שנמצא בתחתית המסך (צד ימין או שמאל, תלויי בשפת המערכת) או לוחצים על מקש הווינדוס שנמצא בתחתית המקלדת.
שלב שני:
אנו לוחצים על כפתור ההגדרות הנראה כמו גלגל שיניים.
שלב שלישי:
לוחצים על קטוגריית התוכנות / Apps (במידה ואתם לא רואים קטגוריה כזו ישנה שורת חיפוש למעלה ושם תוכלו למצוא.
שלב רביעי:
בודקים שישנה רק את גרסת האופיס אשר הורדנו דרך המדריך שלנו באתר.
במידה ואנו רואים כי ישנן גרסאות נוספות של אופיס על המחשב יש להסיר אותן לפני תחילת תהליך הפעלת המוצר.